دانلود Eviews 13 نرم افزار اقتصاد سنجی و تحلیل آماری

دانلود ایویوز 13

Eviews قدرتمند در تحلیل آماری

EViews را می توان در حوزه های تجزیه و تحلیل روابط آماری و اقتصادسنجی، پیش بینی فروش، شبیه سازی، پیش بینی کلان اقتصادی، تجزیه و تحلیل هزینه ها و الگوسازی و ارزیابی سیاست گذاری به کار برد. در حالت محاوره ای برقراری ارتباط کاربر با برنامه از طریق روابط های گرافیکی (GUI)  خوش ساختی ممکن شده است که به سادگی امکان تبادل اطلاعات بین فرد و کامپیوتر را فراهم ساخته است.

این رابط ها با شئ های گرافیکی مانند پنجره ها، آیکن ها، کلیدها و منوها ترکیب شده است که انتخاب یا فعال کردن این شئ ها از طریق فعال سازی توسط ماوس صورت میپذیرد. با به کارگیری آن ها می توان دامنه وسیعی از تکنیک های اقتصاد سنجی، آماری و گرافیکی پیچیده را بدون این که نیازی به برنامه نویسی باشد، انجام داد.

ایویوز  نرم افزاریست کاربردی که دسترسی دانشجویان ، محققان دانشگاهی ، شرکت ها و موسسات دولتی به ابزارهای قدرتمند آماری ، تجزیه و تحلیل آماری از طریق یک رابط موضوع گرای (object-oriented interface) خلاقانه و با کاربرد ساده را فراهم می کند. این نرم افزار پیشرو در بین نرم افزارهای اقتصاد سنجی مبتنی بر ویندوز در سطح جهان، و انتخاب کسانی است که بهترین ها را می خواهند. با استفاده از این نرم افزار و یک حساب کاربری با ارائه کننده داده خود (data provider) ، به طور یکپارچه امکان جستجو ، پرس و جو و بازیابی داده ها از منابع داده ثالث مانند پایگاه های داده Bloomberg ، IHS ، FactSet و دیگر منابع وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار

از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که این پیرامون مفهوم آبجکت Object  طراحی شده است. سری ها، معادلات و سیستم ها، صرفا بخشی از آبجکت های متداول در آن هستند. هر آبجکت در این برنامه دارای پنجره ای است و هر پنجره دارای رویه هایی یا Procedures است.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که می تواند بدون هیچ واسطه ای لیست گسترده ای از فرمت داده ها را بنویسد و یا بخواند. این لیست می تواند فرمت داده ها ی Excel، ASCII ،Text  و… را شامل گردد. بر عکس بسیاری از نرم افزارهای اقتصادسنجی، دلیلی وجود ندارد که کاربر برای استفاده از    EViews زبان برنامه نویسی خاصی را بداند.

EViews دارای رویه های از پیش نوشته شده ای است که به راحتی و از طریق رابط های گرافیکی (GUI)   می توان بسیاری از رویه های اقتصادسنجی کاربردی را مورد استفاده قرار داد.

نسخه تجاری Eviews 13

فصل 4 پایان نامه با ایویوز

نسخه Enterprise (تجاری) نرم افزار امکان دسترسی مستقیم به هر پایگاه داده با درایور ODBC و ارتباط شفاف با پایگاه های داده رابطه ای رایج (relational database) مانند Oracle ، Microsoft SQL Server ، IBM DB2 و Sybase را فراهم می کند. EDO library امکان استفاده از اطلاعات ذخیره شده با فرمت فایل EViews در برنامه های دیگر را ارائه می کند. همچنین EDO امکان استخراج نتایج نهایی را به صورت مستقیم و آسان از فایل کاری برنامه فراهم کرده و امکان به روزآوری پایگاه داده آن از یک منبع داده خارجی نیز وجود دارد.

تجزیه و تحلیل فصل 4 پایان نامه

تجزیه و تحلیل داده ها از لحاظ آماری از بخشهای جدا نشدنی بسیاری از پژوهش ها و پایان نامه ها، خصوصا پایان نامه های حسابداری و سایر رشته های مرتبط به اقتصاد و امور مالی می باشد. شاید شما هم مشغول نوشتن فصل 4 پایان نامه خود هستید. فصل 4 پایان نامه مربوط به تجزیه و تحلیل آماری پژوهش و فصل 5 نتیجه گیری بر مبنای تحلیل  فصل 4 می باشد. 

تجزیه و تحلیل پایان نامه

با دانلود ایویوز 13 نگران نحوه نوشتن پایان نامه خود نباشید

فصل 4 پایان نامه و نحوه انجام تحلیل های آماری آن بر اساس اطلاعات صحیح، قطعا تعیین کننده ترین قسمت پژوهش می باشد. با دانلود این نرم افزار و یادگیری آن (یا نرم افزارهای مشابه آن مانند SPSS و STATSA) نگران نحوه نوشتن پایان نامه و پژوهش خود نباشید، و با  دانلود نسخه تجاری آن، اولین قدم خود را بردارید.

آذرتحلیل ارس
سبد خرید